Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Long Story Short...

Χαιρετίζω με ένα θέμα το οποίο θα συνοψίζει τη ζωή μου μέχρι τώρα... Έτσι για να ξέρετε πόσο μεγάλο νούμερο είμαι! Ονομάζομαι Τάσος, 22 ετών και 2, 3 μηνών... αυτοαποκαλούμαι οικονομολόγος γιατί έτσι μου αρέσει! Έχω τελειώσει οικονομικά στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας και από Σεπτέβρη ελπίζω να έχω κατέβει αθήνα για το μεταπτυχιακό μου στο οικονομικό πανεπιστήμιο... Γιατί Αθήνα? Γιατί θέλω να φύγω απο την Βόρεια Ελλάδα επιτέλους! Θέλω να ζήσω κάτω... Απορείτε γιατί θέλω να κατέβω? Γιατί καίγομαι τόσο πολύ? Είναι πολύ νωρίς για να σας το πώ!

πριν 2 εβδομάδες τελείωσε και η στρατιωτική μου θητεία και το καλοκαίρι θα σαπίσω στις εξόδους, τις διακοπές και τον ύπνο! τα στερήθηκα 9 μήνες και θέλω να ανταμοίψω τον εαυτό μου!

είμαι περίεργος άνθρωπος μωρέ και με κουράζω πολλές φορές! παρ'ολα αυτά με αγαπώ βαθύτατα! με τον κόσμο δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα... ο κόσμος έχει τα θεματά του μαζί μου αλλά δόξα τον Αλλάχ, ξύδι περισσεύει μπόλικο!

αυτά τα ολίγα για σήμερα... cu soon φίλοι μου!

1 σχόλιο:

  1. Καλέ μου 4806, εγώ, ο Sogia, ένας ακόμα περίεργος άνθρωπος, σου λέω να συνεχίσεις το blog σου. Και να μη μασήσεις, όσες αναποδιές κι αν σου έρθουν στο μέλλον. Τουλάχιστον τώρα να ξέρεις ότι υπάρχει κάποιος που σου μοιάζει και θέλει να μοιράζεσαι μαζί του όλα όσα συμβαίνουν στη ζωή σου. Καλά ή κακά...

    Μεγάλο και ρουφηχτό φιλί στο μάγουλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή